Binden
Wij brengen het gedrag en behoefte van jouw bestaande klanten in kaart, op basis van doordachte datamodellen. Zo kunnen wij hen geautomatiseerd en op de juiste momenten verleiden om eerder of vaker naar jouw winkel terug te komen voor een extra aankoop, service of advies. Dat levert bewezen meer omzet op.


Wat is een loyale klant?
Een loyale klant is een klant die de relatie met jou zodanig waardeert, dat hij bij elke overweging tot (herhalings)aankoop jouw winkel zal bezoeken. Deze waardering bereik je alleen als jouw klant tevreden is over jouw producten, jouw service of als je een beter aanbod hebt dan een concurrent, maar bovenal door actief de relatie met jouw klant te onderhouden.
De gemiddelde kopende respons is 11% (bandbreedte 4-18%).
Loyaliteitsprogramma
Een loyaliteitsprogramma is dé manier om de relatie met jouw klanten actief te onderhouden. Dankzij een combinatie van doeltreffende direct marketingmiddelen en een intelligente database met klantgegevens, kun je op het juiste tijdstip het juiste aanbod doen aan de juiste doelgroep. Zo bereik je dat jouw klanten alleen aan jou denken bij de overweging tot een (her)aankoop.
De gemiddelde kopende respons is 11% (bandbreedte 4-18%).
Conversieresultaten die liggen tussen de 3,5% en 27%!
Thema & actiecampagnes
Het inzetten van een actiemailing zorgt voor een piekmoment in het winkelbezoek en resulteert in een omzetverhoging binnen een bepaalde periode.
De juiste doelgroep benaderen vinden wij heel belangrijk. Dit kan bijvoorbeeld een actie zijn voor een doelgroep met een specifiek profiel. De boodschap kan dan heel gericht verteld worden met de juiste call-to-action. En dit resulteert in hele mooie conversieresultaten die liggen tussen de 3,5% en 27%!
Middelen die we kunnen inzetten

DM/HaH

POS materiaal

eDM

Social Media

Online / InApp-advertising

Mobile vouchers
Producten

Loyaliteitsprogramma

Themacampagnes

Actiecampagnes
-
Sandra Christiaansen